13 Ocak 2012

Deli işi kokular-Demeter !


Geçenlerde Demeter'in Gratis'e geldiğini görünce bir tane alayım dedim.Aslında öyle koku delisi biri değilimdir.Tek parfüm kullanmayı severim.Notasını motasını da okuyamam.Ama Demeter'i o kadar çok duydum ki dedim herhalde süper bir şey.

Kaderin cilvesi o gün burnum tıkalıydı.Değil parfüm seçmek lastik yansa tınlamazdım.


Her neyse lastik falan yanmadı,ben yine Gratis'e gittim. (Dün oluyor bunlar.)

Yolda düşünüyorum ikilemde kalıp karar veremezsem hangisini alsam olmadı iki tane alırım derken koklamaya başladım.

Önce aldım Cannabis Flower'a baktım.Korkunçtu.Sonra Baby Powder güzeldir diye onu kokladım.Baby Powder'la bi alaka kuramadım.Pure Soap,Gin&Tonic,Sex on the Beach bi de Vanilyalı olan aklımda kalanlar,velhasılı hiç birini beğenmedim.




Honeysuckle içlerinde en alakalı olanı diyebilirim.Gerçekten hanımeli kokuyor,ama nası bayık anlatamam.Adamı hanımeli çiçeğinden soğutur.O kadar.



Ben sevdiğimden değil almış olmak için aldım,siz yine de gidip bi koklayın.Sonuçta herkesin burnu kendine.Zaten kalıcı bişi de değil.Arada sıkarsınız iki fıs.Ferahlatır.Fiyatı 19,90.

Tekrar alır mıyım?
I ıh,daha da Demeter almam.

2 yorum:

  1. çok az çeşit getirmişler, aslında demeterde çok fazla çeşit var hem de bazıları gerçekten çok ilginç kokular ama gratis en uyduruklarını bulmayı başarmış bence:)

    YanıtlaSil
  2. evet ya o aklımın kaldığı kokulardan hiç biri yok.nası satmayız diye seçmişler resmen.ıyhh:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...